torsdag 20 maj 2010

ÄNTLIGEN!

ååå idag ska jag o klippa mig. lovar tamejattan de e på tiden o hårets kondition är åt helsikke.
så bli itne rädda om dom typ kapat allt.. mej emot!

barnens natt ha vart som den vart.. flickan svårsövd o har div orsaker så sömnen är nästintill obefintlig, då hon har så sjukt att hon bara skriker =(( men vakna uppspelt o pigg kl 07,
så det är utfärdsdag med dagiset ;)

o turen är fulländad för lillgrabben, då man å får fara samma dag på utfärd med parken! =))

i övrigt, så vill jag härmed skryta... jag e ganska stolt, men redan en vana... ha nått två av mina mål detta år, o har 600gr till tredje :) men bara två veckor kvar jag kan motionera, o 2.5kg kvar till.. attanattanattan!!!

3 kommentarer:

Erika sa...

Fan va duktig du e!!! Kan du smitta av lite motivation ti mig me???

Unknown sa...

hmm.. bara för att inte göra en själv besviken så har jag lagt upp små mål ;) så testa det.. huvudsaken visar hundra mindre per vecka e jag glad.. :)
varje framsteg är å ett stteg

Erika sa...

Men jag tappar nåt hundra gram o så. Men så har jag NOLL karaktär o stoppar nå skit (läs chips) i munnen, o så visar vågen plus direkt o så tappar jag motivationen helt o stoppar i mig nå annat skit o så går man upp allt igen... Tror jag väger mig för ofta. Sku borda börja hålla mig ti bara 1 dag i veckan... Suck! O till på det så kommer sommaren emot en nu. Gör ju knappast allt lättare :/