söndag 25 november 2012

helg!

då va helgen förbi och barnen åkt till pappa.
varit lätt lakritssugen under veckan men väntade in lördagen för att få äta fritt.
det resultera i mat på stan och lösgodis!
när vi väl hoppa ner i soffan för mys resulterade i att jag love alls va sugen och   sköljde ner de med en halv liter läsk.
ni kan tänka er va ont i magen jag hade bara av det. :)
de ha jag märkt att man är aldrig så sjukt hungrig mera och att man är mättad på måltiderna. istället blir jag sjukt sugen på rostbiff!  måste bara laga det i morgon så jag kan äta det till lust och leda.
idag, just för en stund sedan kom jag in från min första promenad på länge. känns tyvärr inte helt okej i ryggen men med smärta kommer framgång. ;)

någon annan som fått upp julen? här smög vi upp fönster belysningar och gardiner på fredagen! de blir så mysigt, bara barnen är hemma igen.i tomtarna kommer på plats och sömn faller till marken för att stanna!

jag mår jäkla bra och framförallt känner jag mig pigg i höstrusket!

puss på er!

Inga kommentarer: