torsdag 3 februari 2011

genmanipulation!!!

det är vi föräldrar som väljer våra barn, och inte våra barn som har möjligheten att välja sina föräldrar,
tänk på det!
men att jag skulle oroa mig eller tänka på allt som kunde vara ärftligt och överförbart till mina barn, skulle jag aldrig heller vågat skaffa barn..
för skrämmer en allergi eller ngt annat lindrigt kanske man behöver se över sina egna rädslor innan man för över även dom på sina barn.

jag vet att det finns alltid en risk, och det kommer alltid kunna finnas faror på vägen i livet för mina barn. men jag e här för att stötta dom i vått och torrt och i livets svåra o lätta tid.
jag finns här, för att kunna vägleda mina barn genom livet!

jag vet att allt löser sig i den situation som vissa lever i.. .men det är för att man som realist ser verkligheten.. men pessimisterna hindren =)

Inga kommentarer: