torsdag 11 oktober 2012

Väck inte den björn som sover!

Med all makt och mod kämpar man mot mycket, varje dag!  Två barn,  en kropp som förfallit och ett jobb man har dåligt samvete gentemot. Man vill va en god mor nog,  man vill ha ett fint hem,  en fin kropp och framförallt ett gott friskt liv! Varför måste vissa finnas för att förakta,  påminnas att deras existens fortfarande måste vara för att stärka en. Fet som inte dödar,  de härdar!  Men faktiskt få jag föraktar men vissa förpestar min tillvaro och låter inte min energi gå till de den borde!
Jag har mot allförmodan gett upp ciggen!  Känns inte ens som jag någonsin behövt haft dem! Plus i kanten till mig. Då va de bara ett kraschat bäcken till :)

Mitt liv är min egen börda,  och inget ska mig förstöra! Nya dagar nya utmaningar,  och de med er jag älskar!  Fan va underbart att ha er :)

Inga kommentarer: