måndag 3 september 2012

Tanken..

har en stilla fundering, och jag försöker sätta mig in i verkligheten men orkar inte genomföra tanken att jag kommer till ett resultat eller svar. asjobbigt. är som något känns trögt eller bara stoppar upp att att få en slutför planering ät helt omöjlig. trög, ja antagligen är väl det oxå ngt som kommer med åldern :)

dottern har nu blitt en ettagluttare, och i våras tyckte ajg mig fundera om och om igen för ett gott resutat och en bra lösning för hösten då hon bor vecka/vecka hos sina föräldrar. men hur än jag tänkte så blevv de tydligen slutligen helt jäkla fel.. ibnd undrar ajg, om de lättaste för henne slutligen skulle få vara på en och samma plats i veckorna, för just nu känns de som de bir hattigt.. men kanske är det bara för att de är nytt, annars är det kanske har jag rätt känsla inom mig.. vet inte. 


hoppas för en fin fortsättning i skolan, så får man utvärdera senare om de e ngt som måste förändras. för hennes skolgång känns ack så mycket viktigare än hur min egen var ;)

Inga kommentarer: