lördag 19 november 2011

KBT

jag ha insett att jag vill inte vara den som gråter mest för att jag gjort så mycket fel. jag vill hellre vara den som kan se de positiva hos varje människa och inse att varje individ är unik! alla har negativa sidor, men låt dem förträgas och se människorna du har kring dig för det dom är!

en dag kan du behöva  någon av dom, och den dagen får du tillbaka va du kunnat gett! har du inte gett något kanske du en dag står ensam och undrar varför?

att älska är inte farligt nog, men att göra sig oälskad kan få en att mista livet, eller hoppet.

se dig omkring, och inse
alla runtom dig har ngt att förgylla
eller lyfter arbetsdagen bara genom att finnas där!

den dagen du behöver mig, ha jag alltid funnits där,
den dagen jag kanske behöver er, finns ni naturligt omkring mig
när nöden kräver, kräver inte jag, utan naturligt kommer närheten finnas där
jag hoppas och jag tror, att ni, att vi redan nu finns här för varann, långt intill nästa liv!

ni är fina som ni är, likaså  även jag =)

Inga kommentarer: