tisdag 21 december 2010

löv

de små kottarna har återvänt hem, med så glatt humör ;) en kram extra va d minsta dom va värda =)
idag är sista dan på dagis, sen blir det ett milslångt jullov, vilket uppskattas av dottern som gärn drar sig på morgonen ;)

själv har jag denna vecka inbokat två vaknätter precis innan jul, men mor ha övertygat mig om att de ska funka.. så kör väl på det..men med ett extremt dåligt samvete till mina barn...
men vi ha julpysslat o  bakat ända sen lillajul, så julkänslan får dom, o granen.. ja arme granen skall vällan kläs!
vad gör man inte för barna =)

nästa stolpe är nyåret, fixade till mig en vaknatt där, med flera vänners besvikelse och med försök för övertalning.. men tyvärr! hur än mycke folk övertygar att nyåret bör firas, så står jag fast vid arbetet..
ibland är pengar mer värt än ngt annat ;)

Inga kommentarer: